Leiderschap in loyaliteit

In een wereld waarin klanten met één muisklik overstappen naar een andere aanbieder en een paar matige beoordelingen op internet er al voor zorgen dat ze van een aankoop afzien, is er meer nodig om klanten aan je te blijven binden. Het begint bij een nieuwe mindset van drie kernprincipes: empathie, verantwoordelijkheid en vrijgevigheid. Door je empathisch op te stellen bouw je een echte band op met je medewerkers en klanten. Als je vervolgens laat zien dat je je verantwoordelijk voelt voor hun doelen en behoeften versterk je die relatie. En door je kennis met hen te delen en hen te verrassen met onverwachte extra’s zorg je ervoor dat ze je nog meer gaan waarderen.
In Leiderschap in loyaliteit vertellen experts Sandy Rogers, Leena Rinne en Glenn Vergoossen hoe je deze mindset aanleert én hoe je die verspreidt door je hele organisatie – want pas als alle medewerkers ervan doordrongen zijn, maak je echt het verschil. Aan de hand van een helder stappenplan en vele praktijkvoorbeelden laten de auteurs je zien hoe je trouwe klanten krijgt.

Uitgeverij Atlas-Contact

Verschijningsdatum 15-08-2019
U houdt misschien ook van
Blijf op de hoogte

Hier kan u zich inschrijven voor onze wekelijkse nieuwsbrief